Re: Windows 7 32 <> 64 bit

Autor: Jacek D. <jdwind_at_poczta.onet.lp>
Data: Tue 12 Apr 2011 - 22:50:03 MET DST

Dnia 12 kwi o godz. 22:20 Andrzej Libiszewski napisał(a):

> Albo może sobie przypomnieć, że klucz linencyjny jest taki sam dla obu
> wersji systemu i wyciągnąć z tego wnioski praktyczne ;)
Niby tak, ale mam komputer PC z płytką z kupioną wtedy jeszcze Vistą z
darmową opcją aktualizacji do Windows 7, który MS przysłał mi na płycie.
Nie sprawdzałem jakie są wersje na płycie (czy jest 32 i 64 bit) ale na
fakturze mam napisane system Vista 32bit. Więc nie jestem przekonany, czy
taka "operacja" będzie do końca legalna, trzeba by chyba u źródeł zapytać.

--
Pozdrawiam,
Jacek D. [priv = lp<>pl]