Re: oprócz DAEMON TOOLS...

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 11 Apr 2011 - 01:00:09 MET DST

Antoni Adamiak in news:hhbr53sd1qem$.1b144ceuhvz7c.dlg@40tude.net
> Spróbuj Virtual Clone Drive z Elaborate Bytes.
> Używam go na W7 32bit bezproblemowo - może pójdzie na 64bitach
> Pozdrawiam

tak troche na probe zainstalowalem i mam pewne watpliwosci lekko na
niekorzysc Elaborate...:
w daemon tools jest tak, że odpala sie program, ustala sie ile ma byc
napedow wirtualnych, cos sie na napedach zawiesza, program zamyka sie i
teraz za kazdym razem, kiedy ruszaja windowsy, to w zasadzie programu juz
nie widac, nie ma go w startupie, a dyski wirtualne z zawieszonymi na nich
plytami obecne.

W Elaborate natomiast chyba musi byc ten program w startupie, czyli ztcw
jest caly czas w tle po kazdym restarcie windowsa, ażeby zalozone napedy w
ogole istnialy...
- chyba, że cos źle widze; ale co?