Nagrywarka TSST

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 10 Apr 2011 - 19:55:01 MET DST

Nagrywarka TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ATA Device nie widzi nagranych
płyt CD-R.
Te, które się otwierają z autostartu (np. programy) otwiera.
Wgrywalam jej firmware i pewnie było ono do XP, a nie do Windows 7 i
pewnie to powoduje teraz te kłopoty. Nagrywarka miała przedtem chyba
inny numer, a teraz ma "H652L" i pewnie nie jest to to co powinno być.
Jak usunąć firmware tej drukarki, przywrócić poprzednie?
Odinstalowywałam już kontroler iDE, ale to nie pomogło.

--
animka