Re: wymiana kompa - jakie części?

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Apr 2011 - 17:48:13 MET DST

news:2011041014493100@grush.one.pl...

> 1) Ustaw prawidłowo kodowanie.
>
> 2) Z tego, że mojego byłego Poloneza dało się otworzyć śrubo-
> krętem bez kluczyka nie wynikało, że dopuszczałem, żeby
> ktoś mi go miał prawo ukraść

Jeśli uważasz że korzystanie z zakupionego za niemałe pieniądze
oprogramowania po wymianie podzespołów kompa jest kradzieżą, to popracuj nad
logiką :) Mówiąc krótko trafiłeś kulą w płot. Jak zwykle zresztą :)
Dokładnie dwa dni temu bez problemu aktywowałem telefonicznie windows.
Skopciła się płyta główna. Według Ciebie oprócz płyty miałem kupić ponownie
winde? Wolne żarty :)