podłączanie win7 do domeny w2k3

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun 10 Apr 2011 - 02:44:42 MET DST

Próbuję podłączyć jeden komputer z win7 pro do domeny obsługiwanej przez
w2k3 i po wpisaniu loginu i hasła administratora domeny, otrzymuję
komunikat, że nie znaleziono ścieżki sieciowej. Nawet utworzyłem konto
komputera w domenie przez przystawkÄ™ Active Directory Users and
Computers oraz odpowiednie wpisy w DNS w wyszukiwaniu do przodu i
odwrotnym. Przy wybraniu na stacji identyfikator sieciowy wpisaniu
hasła, informuje, że znaleziono konto w domenie i czy chcę go użyć
wciskam tak, a po tym mam komunikat, że nie znaleziono ścieżki sieciowej
(lub bardzo podobnie brzmiący komunikat). Podejrzewam, że winny jest ten
win7, ale co w nim? Udostępnianie plików i drukarek włączone,
googlowałem trochę i polecali np.zmianę grupy roboczej (początkowo grupa
robocza miała identyczną nazwę jak domena - abc.local) na inną, co
wykonałem i nie pomogło. Dcdiag pokazuje wszystko pass na kontrolerze
domeny. Jak nie będę miał innego wyjścia, to zrobię całkowitą
reinstalację, ale wolałbym tego uniknąć. Windows XP Pro, podłącza się do
domeny bez problemów. Na W2k3 jest SP2, na 7 SP1.