Prosba - Windows 7 proff 64 bit

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2011 - 10:00:42 MET DST

Mam prosbe do posiadaczy Windowsa 7 64bit (najlepiej proff ale
niekoniecznie) :
czy mozecie sprawdzic, czy da sie u Was zainstalowac ten program :
http://dbstructure.ix.pl/files/BDE.exe

Jest to z 10-letni sterownik baz danych firmy Borland. Do tej pory na
wszytskich systemach pracowal bez problemu, ale doszly mnie lsuchym ze nie
da sie zainstalowac na w/w wersji Windows. Podobno pisze, ze niezgodna
wersja systemu czy cos w tym stylu.
Niestety jedyny system 64 bit jak mam to Vista - nie mam dostepu nigdzie do
wersji 7.

Fantom
ps. Ten exe rozpakuje pliki np w c:\bde_setup i tam bedzie setup.exe. Nie
wiem czy juz samo rozpakowani epokaze blad czy dopiero setup.exe