Re: Dziwny problem z IE [rozwiazane]

Autor: pawel <pawel_at_niepodam.pl>
Data: Thu 07 Apr 2011 - 07:36:24 MET DST

Użytkownik "pawel" <pawel@niepodam.pl> napisał w wiadomości
news:injckk$dlu$1@news.onet.pl...
[cut].

Po podlaczeniu fiddlera okazuje ze server zwraca odpowiedz poprawnie
(blogan.pl) tyle ze po dluzszym czasie - od momentu wyslania requesta do
momentu zwrocenia odpowiedzi mija jakies 10sek (wg fiddlera czas calkowitej
odpowiedzi to 22sek). Gdy server zwraca odpowiedz IE juz dawno wyswietla
komunikat o bledzie.
To mnie tknelo zeby sprawdzic timeouty w IE
i idac za blogiem
http://intersoftpt.wordpress.com/2009/06/23/resolve-page-cannot-be-displayed-issue-in-ie8/
okazalo sie ze faktycznie jakis badziew zmienil mi ustawienia IE w
rejestrze.
po skasowaniu receive timeout z rejestru wszystko pieknie zaczelo dzialac .