Re: Staru¶ienki komputer jako DTP

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 04 Apr 2011 - 12:00:37 MET DST

> Składałem swego czasu gazetkę szkoln± wła¶nie w Wordzie. Dało się.
> O ile ma się pojęcie, jak z tego narzędzia skorzystać.

Coz... a ja w TAGu, a gdy "nastala cywilizacja" to w CDN...
Podobnie jak w Wordzie - "dalo sie" to najlepsze z pasujacych
okreslen.

Ktos chcial cos konstruktywnego zrobic. Pal szesc co by z tego
wyszlo, moze gniot, moze nie. W kazdym wypadku mialby jedno
doswiadczenie wiecej. Teraz jedyne co z tego wyniosl, to ze nie
warto sie wychylac...

Ot - Edukacja przez duze E.

pozdrawiam,
Vituniu.