winxp dns problem, reinstalować czy nie

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Sat 02 Apr 2011 - 21:11:35 MET DST

strony nalge zaczęły mułowato chodzić, gry po IP normalnie
system z instalki którą okroiłem do gier chodził ok. 6miechow
bez instalacji zbytków, czyszczony i defragmentowany

ping na wp.pl pokazuje stabilny,
ale zanim zacznie pingować zmrożony na 3-4 sek.

dzis wystąpił błąd rpc i zaczął restartować kompa
drugi komputer te same parametry, router itp śmiga
karty sieciowe zmieniałem, zatem problem gdzieś w rejestrze

usuwałem kartę sieciową w sprzęcie, potem system na nowo wykrył
taki myk czasami pomagał, niestety w tym przypadku nie

ciekaw jestem czy się uda bez reinstalki coś zrobić