[XP] wyciągnięcie klucza z systemu

Autor: Andrzej Kuća <protumba_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Apr 2011 - 09:48:28 MET DST

Witam, mam taki problem - wcięło mi kawał naklejki z kluczem systemu z obudowy
(certyfikat) a system nie chce wstać (pewnie wirusy etc.). Dzwoniłem do MS i
miła pani mnie zbyła mówiąc, że już nie wspierają XP i nie może mi pomóc.
Znalazłem kilka programów do wyciągnięcia klucza, można to zrobić, ale na
działającym systemie. I teraz mam pytanie, czy np. jak uruchomię komputer z
płytki livecd z Linuksem mogę skądś wyciągnąć ten klucz, z jakiegoś pliku czy
z rejestru? Jest taka możliwość?

Pozdrawiam