Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Fri 01 Apr 2011 - 23:25:55 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Servant
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> "JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

[...]

> Czterech dzienne?
> Kilkanaście razy w ciągu godziny.

No to ja mam dla Ciebie propozycję:
Zainstaluj sobie program "Servant Salamader" w wersji 1.63 Free
http://ibozaur.w.zax.pl/utils/jaszczur163.zip
(obecnie "Altap Salamander": http://www.altap.cz/salam_en/index.html)
i poustawiaj sobie opcje: "Hot Paths" oraz "User Menu".
Ja się przedsiadłem z Total Commandera na Salamandra (Jaszczura)
parę lat temu i na razie nie wracam do TC.
Jaszczur ma po prostu wbudowane wszystkie kluczowe (dla mnie) funkcje:
http://www.altap.cz/salam_en/compare.html

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~