Re: ikonki

Autor: mokpl <mokpl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 23:30:59 MET DST

> lcd?

No ekranu ;)

> Z tego co ja widzę u siebie na Windows 7, to ikonki są faktycznie
> zapisywane plikach .url. Z tym, Ĺźe nie w samych plikach a w ich
> strumieniach, konkretnie w strumieniu favicon. PoniewaĹź na pendrivie
> zwykle ma się FAT a nie NTFS, strumień nie zostanie skopiowany i ikonki
> nie będzie widać. Strumień z ikonką można obejrzeć sobie np. w paincie,
> korzystając z wiersza polecenia:
> C:\Users\Grzegorz\Desktop>mspaint "wstrzykiwanie.url:favicon"

Ja mam taką obserwację - nie wiem jak to się ma do powyższego, bo nie
znam się na tyle (na strumieniach itp...), ale:

- W7 pobiera te ikonki z pamięci IE. Tylko.

- A więc jeśli strona była kiedyś otwierana w IE, to potem wrzucenie
skrótu na pulpit z poziomu dowolnej innej przeglądarki powoduje
zapisanie skrĂłtu z favicon.

- Jeśli strona nie była otwierana nigdy wcześniej w IE, to przeciągać z
innych przeglądarek można sobie dowoli i nic z tego nie będzie.

Tak mi empirycznie mniej więcej wychodzi, chociaż wykasowanie cachu z IE
nie powoduje automatycznego "resetu" ikonek na pulpicie - być może
trafiły do IconCache.db?