Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu naklasyczne

Autor: Servant <freinag_at_rcs.cy>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 22:43:53 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a) w wiadomosci do
grupy dyskusyjnej

> Jezeli XP Professional, to uruchom gpedit.msc i walcz.

Tak, to jest XP Prof.
Jako że jestem tylko zwykłym "ograniczonym" użytkownikiem, nawet nie
próbowałem gpedita uruchamiać, zakładając z góry, że Admin
uruchamianie zablokował. Ja bym tak zrobił :-)

Sprawdzę jutro.
Mam jeszcze jeden pomysł.
Na domowym kompie zainstaluję sobie jakiś programik do robienia
"zdjęć" rejestru i porównam wyniki dla obu Menu Start. Może da się
coś wykryć.

--
Pozdrawiam
Servant