Re: ikonki

Autor: mokpl <mokpl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 22:24:17 MET DST

> Normalnie jako
> adres ikonki jest adres internetowy. Chyba nie myślisz, że przeglądarka
> sobie ściąga ikonki do katalogu system32 i jeszcze dla zmyłki zapisuje
> jako DLL.

Momencik.
To dlaczego na pulpicie mam przy skrĂłcie do stron (z favicon) ich
autorską ikonkę nawet przy odłączonym necie?

I jeśli w ogóle ikonki przy takich skrótach do www, to tylko referencje
do nich w necie, to system przy odświeżaniu każdego katalogu sprawdza
wszystkie pliki, łączy się z netem i pobiera ikonki zanim wyświetli
zawartość katalogu? (zakładamy, że mamy w nim takie linki do stron www).

No coś tu nie gra albo ja czegoś nie rozumiem.