Re: ikonki

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 20:46:35 MET DST

animka wrote:

>Napisz mi jeszcze z łaski swojej co to jest za folder Phanter w
>Windows7. Z tego co widzę to zbiera jakieś informacje. Obawiam się,
>że jak te pliki, logi usunę to Windows 7 już nie zobaczę po
>następnym uruchomieniu.

Zobaczysz, to tylko logi z instalacji/upgrade systemu.
http://support.microsoft.com/kb/927521/pl
Ale z drugiej stron, po co to usuwać, jak to tylko parę mega? Niech se
tam leży, nie zagl±daj tam to nie będzie kusiło :). W każdym razie
obecność tego folderu ani jego zawartości w niczym nie przeszkadza.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger