Re: HTTP_REFFERER - problem

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 22:37:22 MET DST

Tomek wrote:

>Witam, chcę ściągnąć poprzez Mozille v. 3.6.16 plik ze strony
>cuenation.com. Dostaję komunikat "Please don't link here from outside
>this domain (cuenation.com)."If you clicked on a link on this domain
>and still see this message, it might be your firewall that is
>blocking the HTTP_REFERER message..." Nie może to być sprawka
>antywirusa, w moim przypadku KIS, ani zapory systemowej (wyłączona),
>ponieważ pod IE zaskakuje normalnie. Nie było wcześniej tego
>problemu. Rozszerzenie Adblock Plus jako dodatek też nie ma z tym nic
>wspólnego, o co chodzi? System: Win7 64. Pozdrawiam.

Może to ->
http://cafe.elharo.com/privacy/privacy-tip-3-block-referer-headers-in-firefox/
Albo jakiś pasek narzędzi czy rozszerzeie z opcjami/funkcjami ochrony
prywatności.
Albo (w co wątpię, ale sprawdzić nie zawadzi) - uruchamiasz FF w trybie
incognito (czy jak to się w FF nazywa)

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger