Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 00:36:21 MET DST

RL in news:imtmas$ocn$1@news.onet.pl
> To nie ja pisałem, że lepszy.
> Directory Opus nigdy nie używałem, TC uwielbiam i dlatego kupiłem.
> Radek

sorry, oczywiscie jesli juz, to powinno byc: "pisze/wie" :)

tak btw: zainstalowalem, ale pierwsze wrazenie jest takie, że momentami
zajmuje ponad 10x, 15x wiecej ramu niz TC. jeszcze nie wiem, co jest w tym
fajnego bardziej niz w TC.

(jesli o mnie chodzi, to w TC brakuje mi glownie mozliwosci trzeciego
okna/panelu; jest ponoc jakas metoda na to, ale... nie znam :)