Re: IE9 i manager pobierania

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 23:24:45 MET DST

Osoba podpisana jako Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> w artykule
<news:1m4s92j3yu6e7$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info> pisze:

> Dzięki za info. Aż sprawdzę, jak się sprawuje, gdyż FreeDownload Managera
> momentami mam dosyć, a FlashGeta swego czasu używałem. :D

Zainstaluj najnowszą wersję FDM 3.5 RC, a jak coś nie działa, to w
Firefoksie korzystaj z FDM przez rozszerzenie Flashgot, a w Operze przez
oGet (wymaga reinstalacji po kaĹźdej aktualizacji Opery).
Najnowszą wersję możesz pobrać z forum FDM, tam też możesz zgłaszać
problemy: http://www.freedownloadmanager.org/board/

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)