Re: OE- reguły wiadomości- nie potrafię ustawić: "usuwanie z serwera"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 19:41:10 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał w wiadomości :
> http://www.vista.pl/porady/273_reguly_wiadomosci_czyli_porzadek_w_outlook_express.html
======
ta rada dotyczy tworzenia folderów do których chcemy, aby trafiały
wiadomości z różnych kont. To mam "przerobione" i działa OK.
Natomiast nie działa mi reguła, którą chciałem zarządzić, aby wiadomości z
konkretnego adresu nie były pobierane z serwera.
Połowicznym rozwiązaniem jest wstawianie tego "wrednego" adresu do "nadawcy
zablokowani". Wtedy przychodzące z tego adresu maile "lądują" w "elementy
usunięte".
(Ponieważ te maile nie przychodzą często, eksperymentuję na koncie swoim i
kolegi, którego to konto traktuję jako "wredne" i odpowiednio ustawiam dla
niego reguły. Potem proszę go, aby coś napisał; i w ten sposób sprawdzam
działanie reguły).
pozdrawiam