OE- reguły wiadomości- nie potrafię ustawić: "usuwanie z serwera"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 16:29:50 MET DST

Witam,
Niedawno otrzymałem maila z adresu: infosec7@ups.com
Zawierał załącznik (*.zip), który nieopatrznie rozpakowałem. Napytałem sobie
tym sporo bidy, bo w środku był szkodnik.
Jakoś sobie poradziłem z jego usunięciem, ale chciałem, żeby w przyszłości
OE nie pobierał z serwera wiadomości z tego adresu.
W regułach wiadomości ustawiłem tak:
Warunek:
Kiedy w polu Od znajdują się osoby - wpisałem ten wredny adres:
infosec7@ups.com
Akcja:
Wybrałem: Usuń ją z serwera
Pytanie:
Co zrobiłem źle, że wiadomość z tego adresu ponownie do mnie dotarła już po
zapisaniu tej reguły ?