Re: W7 x64 - jak dodać pozycję do menu kontekstowego?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 18:01:57 MET

Dnia Sat, 26 Mar 2011 12:09:17 +0100, Marek napisa³(a):

> Witam,
>
> Sytuacja ma siê nastêpuj±co: istniej± pliki graficzne w ró¿nych formatach.
> Chcia³bym aby by³y one wszystkie domy¶lnie skojarzone z okre¶lonym
> programem do przegl±dania ale i jednocze¶nie pozwala³y na ³atwe edytowanie
> w programie dedykowanym dla danego rozszerzenia. W tej chwili jako
> przegl±darkê stosujê FSViewer. Skojarzenie z ni± plików powoduje i¿
> domy¶ln± akcj± jest "otwórz" i fajnie siê otwieraj± po 2-kliku w tym
> programie. By³oby idealnie aby drug±, nie-domy¶ln± opcj± by³o "edytuj" i tu
> sam wybra³bym aplikacjê. Jak tego dokonaæ?

> [...]

http://www.hypercoder.net/category/tweaking-windows/
http://www.pcwelt.de/downloads/Kontext-Menue-Editor-2-0-beta-1336028.html

Ten drugi jest b.dobry - ale trzeba znaæ niemiecki.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/