Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 01:06:34 MET

Dnia Fri, 11 Mar 2011 07:50:11 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Przemek, to pod wpływem impulsu .. ;-)
> Przepraszam :-)

Nie rób scen. :) Pamiętaj jednak, że jeżeli wyrazisz się nieprecyzyjnie, to
będę się starał to poprawić (o ile będę wiedział, co i jak poprawić). W imię
usenetowej rzetelności. :)

[ Masz ochotę kupić telefon w sklepie komoorki.pl? Usiądź i poczekaj, aż   ]
[ Ci przejdzie. Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/ ]