Re: problem z wyszukiwaniem (win7)

Autor: Krzysztof <krzysiu_md_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 17:45:06 MET

> WlÄ…cz opcje indeksowania i tam ustaw. Poczekaj chwile i sprawdĹş.
Bardzo dziękuję za poradę - wiem że chcesz pomóc, ale sam potrafię wejść
w opcje indeksowania, wiem co to jest panel sterowania, a nawet jak
napisałem - horrible dictu - potrafię odbudować index - co nic nie daje.
Nawet jeśli poczekam chwilę.

Jak powiedziałem, problem ma dotyczyć uprawnień ("nieprawidłowych
uprawnień w katalogach usługi Windows search"); nie wiem tylko, jakich
uprawnień i do czego; oczywiście sprawdziłem lokalizację indeksu
(C:\ProgramData\Microsoft\Search) i system tam ma wszystkie moĹĽliwe
prawa; przynajmniej na oko (i ucho) nie widzę różnicy z komputerem na
którym wyszukiwanie działa (przynajmniej w tych elementach do których
mam dostęp).

--
Krzysztof