Re: IE9 - zacinajÄ…ca siÄ™ animacja

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 16:23:14 MET

Dnia Tue, 22 Mar 2011 15:17:43 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Przeinstaluj Flash Playera (lub go wyłącz)
> Click to go online and run the Flash Player uninstaller
> http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe
> Click to go online and install the Flash Player update
> http://get.adobe.com/flashplayer/

Niestety kiszka. Mam teraz 10.2.153.1 lecz nic się nie zmieniło. Na
problematycznej stronie mam 4 animacje Flashowe. Jedna chodzi ciÄ…gle a 3 w
tym samym czasie periodycznie starują (podmiana banerów). Gdy wykonuje się
podmiana dzieje siÄ™ to w koszmarnie wolnym tempie a ta pierwsza animacja
więcej zatrzymuje się niż animuje.

Im więcej wrzucę zadań obciążających CPU tym lepiej te animacje chodzą.
Zwykłe ruszanie myszą już je przyspiesza trochę. Zrobiłem kolejny
eksperyment. Uruchomiłem dodatkowo Chrome na tej samej stronie WWW. W IE9
już tylko trochę się animacje zacinały - w Chrome wszystko płynnie.
Uruchomiłem więc jeszcze Firefoxa - no i tym razem we wszystkich 3
przeglądarkach wszystko zaczęło pracować płynnie.Chrome i FF samodzielnie
uruchomione ładnie pracują. Sprawdzałem mamagera zadań. Chroem i FF zajmuję
przy tych animacjach 2-7% CPU. Przy IE9 0% CPU - tak jakby nie chciał
używać CPU mimo iż ewidentnie potrzebuje więc CPU idzie "spać".