Re: WinXP ukryta partycja recovery vs wymiana dysku.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 12:13:56 MET

Dnia Mon, 21 Mar 2011 21:33:57 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Niektóre firmy robią cuda, żeby się nie udało.
> http://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/17a50fe811df87e/521a6bc679ad16c6?q=recovery

W podlinkowanym wątku, to mnie się wydaje, że problemem było to, w jaki
sposób owego kopiowania dokonano. Następnym problemem było wycięcie MBR.
Oczywiście - nie neguję tego, co w ostatnim poście napisał Michał Kawecki,
ale ciekaw jestem, czy zwykłe, proste sklonowanie dysku na inny
uniemożliwiłoby start Recovery z tak przygotowanego napędu.

[ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]
[                                        (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]