Re: ntfs. Uprawnienia tylko do odczytu.

Autor: Artur Frydel <artur.frydel1_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Mar 2011 - 09:29:56 MET

Day Fri, 18 Mar 2011 19:57:14 +0100, Radosław Sokół wrote:

> W jakim sensie właściwe?

No problem był taki, że pomimo nadania uprawnień również dla podkatalogów
(rekursywnie), w losowych podkatalogach mogłem - jako user z ograniczeniami
- pisać, tworzyć katalogi itp. Pomimo wyraźnych ograniczeń. Taki katalog
miał nieznanego właściciela.

Problem jest już rozwiązany. Doczytałem na stronach microsoftu jak ustawić
właściciela dla danego katalogu.

--
Artur 'bzyk' Frydel
A balanced diet is a cookie in each hand.