Re: Explorer 9! Uwaga!

Autor: gajowy <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 23:11:41 MET

> A jak jest z wyłączonym NODem? Wyłączałeś go na czas instalacji?
> Ja nie mam problemów z IE9, używam od czasów bety. A to, że niektóre
> strony mogą nie działać to wina ich twórców.

juz odinstalowalem poprzez panel sterowania/programy i funkcje/wyswietl
zainstalowane aktualizacje/sekcja Microsoft Winows/ Internet Explorer 9 i
odinstaluj.
Poszlo szybko i bezbolesnie ale problem wyskakujacego okienka przy zamykaniu
kart i IE pozostal niestety ;(

Jutro zadzwonie do wsparcia, moze cos doradza.

gajowy