Błąd 7001 w windows 7

Autor: Romek <romseb_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 15:51:18 MET

Witam.

Od dnia wczorajszego nastąpiło u mnie spowolnienie w czasie logowania. Na
podstawie analizy logów oraz przeglądania internetu udało mi się ustalić że jest
to błąd 7001, polegający na tym, że zostały wyłączone pewne usługi. problem
polega na ty, że w trybie awaryjnym pewnych usług włączyć się nie da. A
zalogowanie normalne trwa nie wiadomo ile.

Wie ktoś jak sobie z tym poradzić? Czy instalacja service packa może tu pomóc.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam

Romek