Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 00:33:34 MET

Dnia Thu, 10 Mar 2011 22:28:31 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Szczerze? Chyba jednak tak. Zmieniając pojedyncze wartości
> możesz sobie zapisać, co zmieniałeś i w razie problemów
> wrócić do poprzednich ustawień. Wymaga to samodyscypliny
> i skrupulatności, ale jest możliwe i skuteczne. TweakUI
> ułatwia zmiany, nie wymusza przy tym tej skrupulatności
> i nie wiadomo, co tak faktycznie zmienia w rejestrze, co -
> biorąc pod uwagę, że efekty zmian mogą się ujawnić po ty-
> godniach lub miesiącach - skutecznie może uniemożliwić
> dojście do tego, gdzie leży przyczyna problemu.

Jak zmieniasz kilkanaście rzeczy na raz - wtedy z diagnostyką jest trudniej
- to fakt. Tylko podstawowe pytanie brzmi: co tak de facto TweakUI robi? Czy
nie dokonuje modyfikacji konkretnych kluczy rejestru? Dodatkowo to konkretne
narzędzie jest wypuszczane bezpośrednio przez producenta systemu
operacyjnego, wobec czego raczej wydaje mi się godne zaufania. Po trzecie -
ja wolę jednak zaznaczyć kilka pstryczków. Wygodniejsze to trochę. :)

[ Kiedy kobieta nie ma racji pierwsza rzecz, którą należy zrobić, to       ]
[ natychmiast ją przeprosić.                                 (Oscar Wilde) ]