Re: [RESOLVED] Re: IIS6, FTP i blokada dostępu do folderu nadrzędnego

Autor: Peter May <peter.may_at_onet.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 14:12:32 MET

W dniu 07-03-2011 23:23, Peter May pisze:

> Problem został już rozwiązany :-) Okazał się dość trywialny.

A jednak nie jest tak prosto :-/ Nie mogę czegoś tutaj pojąć. Mam
strukturÄ™ katalogu serwera FTP tak:

Main/
Main/folder1
Main/folder2
Main/uzytkownik1
Main/folder3

Uprawnienia do katalogu /Main mają wszyscy, ale zabroniłem dostępu dla
użytkownika user1. Dla katalogu Main/uzytkownik1 usunąłem dziedziczenie
uprawnień i dodałem uprawnienia dla użytkownika jednego o nazwie user1.

Skonfigurowany jest serwer FTP + katalog wirtualny. Ale user1 nie ma
dostępu. Gdzie mam błąd?

--
Peter