Re: [windows7] Service Pack 1 problem

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 11:39:52 MET

mokpl wrote:

> Nie mam żadnych dowodów. Natomiast mam wieloletnie doświadczenie w
> próbowaniu znalezienia czegokolwiek w jakichkolwiek helpach tej firmy.

To źle o tobie świadczy, że przez wiele lat nie nauczyłeś się znajdowania
czegokolwiek.
http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Windows-Update-error-800B0100
Czarno na białym masz napisane, jakiego narzędzia masz użyć do naprawy.

> Te odnośnie service packa przeczytałem wcześniej - nijak mi nie
> pomogły.

I również miałeś wiele lat na to, by się nauczyć korzystać z SURToola:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/ee619779(WS.10).aspx
U mnie pomogło. Ino należało zacząć od checkdiska /r by wywalił uszkodzone
pliki.

SFC też nie zaszkodzi. Dam ci linka, bo sam nie znajdziesz:
http://support.microsoft.com/kb/929833