Re: Wymiana dysku - o czym zapomniałem?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 11:56:54 MET

Proces "Artur(m)" <musicm@interia.pl> zwrócił błąd:

> Instaluje dyski już z 15 lat. Pierwszy raz czytam o czymś takim.
> Czy TO ma związek wyłącznie z dyskami laptopowymi?
> Nigdy nie miałem problemu z dyskami"stacjonarnymi" a laptopowych
> nie wymieniałem do dziś
> Co powoduje "TO zjawisko" w prostych słowach.

Nigdy nie musiałeś czyścić sygnatury dysku po zmianie na desktopie? Ja
musiałem nieraz, prawie zawsze. Po pierwsze Windows zapamiętuje
sygnatury dysków już podpiętych (co jest ważne przy nadawaniu
literkowych oznaczeń), po drugie od Visty loader (bootmgr) identyfikuje
dysk na podstawie sygnatury.

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.