Re: IIS6, FTP i blokada dostępu do folderu nadrzędnego

Autor: Peter May <peter.may_at_onet.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 17:39:40 MET

W dniu 2011-03-07 13:20, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

> W katalogu witryny FTP utworzyć katalog o nazwie takiej, jak nazwa
> użytkownika i jemu nadać tylko prawo odczytu. Wówczas użytkownik będzie
> izolowany od katalogu głównego witryny, a w katalogu domowym będzie miał
> prawa przypisane przez administratora.

I tak właśnie zrobiłem, ale coś mi nie działa to tak, jak chciałem. Tzn.
dalej ma dostęp do katalogu nadrzędnego. Ściślej rzecz biorąc zrobiłem tak:

1. Mam katalog główny, który (dla przykładu) nazwę /ftp/.
2. W katalogu /ftp/ założyłem katalog /user/.
3. W Menedżerze IIS w sekcji Witryny FTP stworzyłem "witrynę FTP" wraz z
izolacją użytkownika client. Ustawiłem mu katalog macierzysty na /ftp/user/.

I mogę się zalogować do katalogu /ftp/user/ użytkownikiem client, ale
mogę również wejść wyżej do głównego katalogu /ftp/, a tego nie chcę.
Coś nadal źle kombinuję.

--
Peter