Re: Autoodtwarzanie cd

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 00:22:21 MET

Dnia Mon, 28 Feb 2011 16:52:54 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Jak usunie całe w/w klucze to tak, ale przeciez Ty i on jesteście ludźmi
> myślącymi logicznie? ;-)
> Należy poszukać w tych podkluczach zapisu Nero i go usunąć - co wyraźnie
> wyżej pisze, "znajdż i usun" i podaje w jakich kluczach.

Piotr - pytanie było, jak usunąć nieaktywne wpisy Nero, a nie jak wypieprzyć
wszystko, co się pojawia przy autouruchamianiu. Moim zdaniem należy podać
pełną i precyzyjną informację. W Twojej poradzie tego zabrakło. Ja jestem
ten wredny i dociekliwy, wątkotwórca mógł przyjąć Twojego posta za dobrą
monetę i (bez robienia backupu, o konieczności profilaktycznego stworzenia
też nie wspomniałeś) wyrżnął oba te klucze. Na mój gust z autouruchamiania
korzysta i chciał wykasować tylko opcje dotyczące Nero, a nie wszystkie
wprowadzone tam również przez inne programy, zapisy.

[ Nie wierzę, że żonaci mężczyźni żyją dłużej niż kobiety. Im się tylko    ]
[ czas bardziej dłuży.                                 (Sir Peter Ustinov) ]