Re: Vista - czarny ekran i kursor myszki

Autor: Marek Kamiński <marek_at_infomedia.WYTNIJ.pl>
Data: Sun 28 Feb 2010 - 20:27:34 MET

W artykule news:2010022817460700@grush.one.pl,
niejaki(a): Radosław Sokół z adresu <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Ale masz pulpit systemu dostępny normalnie z ruszającym się
> wskaźnikiem, a jedynie Eksploratora nie ma? Ctrl+Shift+Esc
> działa?

- kursor myszki się porusza (po czarnym ekranie)
- Ctrl+Shift+Esc nie działa
- w trybie awaryjnym jest to samo (także w wierszu poleceń trybu awaryjnego)
- chkdsk nie znajduje błędów
- automatyczna naprawa systemu nic nie daje
- użycie punktu przywracania - zawiesiło się

Pomoc techniczna Microsoft pisze tak:
"Important This issue may occur sometimes or every time that you start the
computer. If you can load Windows successfully, apply this hotfix. If the
issue occurs every time when you start the computer, contact Microsoft
Customer Service and Support."

Ktoś wie jaką radę daje Microsoft Customer Service i dlaczego tej rady nie
opiszą na stronie?

Pozdrawiam
Marek