Re: Jaki(ś) kalendarz

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 28 Feb 2010 - 11:11:47 MET

"MK" napisał:

> Dorosłem by zacząć używać kalendarz ;)
> Dokładniej to szukam lekkiego programu o funkcjonalności kalendarza
> z naciskiem na ... przypominanie.
> Nie mam Office a co za tym idzie Outlook.

To może z drugiej strony: jaki masz telefon? Bo wiele programów do
komunikacji z telefonem posiada organizer czy scheduler. Można ich używać
również bez podłączonego aparatu, a możliwość synchronizacji zadań i
terminów z kalendarzem w telefonie uniezależnia Cię od dostępu do kumputera.
Ja akurat oswajam New PC Studio dla Samsungów, nawet trochę działa, chociaż
nie ośmieliłbym się nazwać to "lekkim programem".

JoteR