Komputer odpięty od domeny i problem z kontem administratora

Autor: jarekg <jarekg_at_jareg.pl>
Data: Thu 25 Feb 2010 - 09:46:10 MET

witajcie
był sobie komputer (windows 7) został podpięty do domeny w celach
czystko edukacjynych, teraz jednak zrezygnowałem z zabawy z active
directory i komputer ma być w pełni niezależny, mogę się jednak
zalogować na konto użytkownika z ograniczeniami. Jest jakiś sposób aby
to obejść, tak aby wrócić do poprzedniego stanu z przed podłączenia
komputer do domeny windows 2003 server? Teraz nie mogę zrobić dosłownie
nic (formatowanie dysków, zmiana parametrów sieciówki itp itd)
Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.

--
krzysiek82