Re: Windows server - komunikaty

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 20:00:45 MET

Dnia Wed, 24 Feb 2010 14:16:37 +0100, Bula napisał(a):

> Witam,

> A jak by tak wylaczyc raportowanie bledow system ->advanced tab

Nareszcie dobry trop. Nie podejrzewałem, że w systemie serwerowym opcja
raportowania błędów będzie zawierała dodatkowo możliwość włączenia
raportowania błędów rozmaitych aplikacji, i nawet nie przyszło mi do
głowy tam zajrzeć. Dzięki!

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/