Re: Windows 7 na laptopie Sony

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 14:35:40 MET

> Nie zadziała. Zakres kluczy OEM-Sony jest rozłączny z zakresem kluczy OEM
> małego producenta.

instalujesz system bez klucza ale zanim to zrobisz trzeba programem ABR
ściągnąć klucz i certyfikat.
program jest tutaj w wersji beta >
http://directedge.us/content/abr-activation-backup-and-restore
http://directedge.us/files/abr/ABRbeta.exe
następnie po zainstalowaniu świeżej 7-ki trzeba w panelu sterowania > system
> zmień klucz produktu wpisać klucz ale nie ten z nalepki tylko ten
wygenerowany programem ABR. Jest to klucz fabryczny i dla danej wersji
Windowsa jest on taki sam dla całej serii laptopów jednego producenta.
Następnie po wpisaniu tego klucza programem ABR_restore przywracamy
certyfikat. I mamy aktywowany system. Co prawda jest to wersja beta więc
mogą się pojawić jakieś problemy. W każdym razie na Viście nie miałem z tym
jeszcze problemĂłw.