Re: wygaszacz

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 22:27:04 MET

> Nie ,,chcÄ™'' a ,,siÄ™ pozwala''. (antywirusowe skanery online to niby co
> robią? A jawowe narzędzia np. do przechwytywania obrazu?) Zresztą mam
> wrażenie, że pod Linuksami to i owszem, Flesz nie blokował wygaszacza,
> ale pod windowsem jakoś nie kojarzę, żeby mi wygaszacz wyskoczył.

Mam jakieś dziwne wrażenie, że linuxem się zasłaniasz. Na tym systemie
pracowałem sporo lat ( UX, ilinux ) Na terminalach też, na wys'ach.. itd..
itp.. Masz sporo lat - ja też, ale Ty się chyba uwsteczniasz!

> Tak czy siak, nie ma powodu, żeby wtyczka fleszowa zgłaszała takie
> żądane, bo sama wtyczka fleszowa jest taką samą aplikacją jak i VLC czy
> inkszy odtwarzacz. Co najwyżej można dyskutować czy to zachowanie
> powinno być sterowalne zawartością filmu. Natomiast proste działanie
> ,,odtwarzamy film, wyłączam wygaszanie'' nie ma się nijak do
> bezpieczeństwa.

czy tak trudno załapać?
Aplikacja może ci zamknąć sys'a po odtworzeniu, innanie uruchomi nawet
wygaszacza.

Z tego co mam i lubiÄ™ - zainstaluj sobie kmplayer'a.

> No ma. Firefox ma pełny dostęp do dysku (modulo prawa usera).

nie ma o ile mu nie dasz.

--
Artur