Re: Strasznie wielki NTUSER.DAT

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 01:13:35 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:hlrk6m$3j4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:4b814d91$0$2501$c3e8da3@news.astraweb.com,
> *Skrypëk* <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> typed:

> Oczywiscie, że jest wszystko ok.
> A Ty czytasz? - petent napisał już po fakcie, że jest to plik w katalogu
> %windir%.

Po jakim fakcie? Od końca czytasz? Toć nawet powyżej masz zacytowane.

- Pytanie petenta: mam 262 KB! po kilku latach pracy (XP/SP3). Czy mówicie o
tym, c:\\windows\system32\config\systemprofile\NTUSER.DAT ?

- Odpowiedź jednego szpecjalisty: Moze oglądasz plik z nie swojego profilu?

(no jak Pan na to wpadł?)

- Odpowiedź drugiego fachowca: Pewnie to plik Ntuser.dat.LOG, a nie
Ntuser.dat.

- Petent: nie.

- MVP: Coś nie tak, nowoutworzony profil na dzień dobry ma ~2-3 MB

(Ręka opada.)