Re: Win7 - wyszukiwanie

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 20:53:02 MET

W dniu 2010-02-22 20:02, Animka pisze:

> Jeszcze nie widziałam, żeby ktoś używał jedną, lewą rękę do pisania na
> klawiaturze. Używają dwóch rąk.

Chyba mało widziałaś, a kawy się niby nie da pić, kanapki nie da jeść...
przy obsłudze klawiatury. Noooooo, fakt trzeba ją co jakiś czas rozkręcać by
wytrzepać okruszki, łupki słoneczniku, wytrzeć ślady po kawie. Czasem to
wina takich osób jak Ty. W takim dziwnym geście wszystko z ust wylatuje -
nie mogę się śmiać i równocześnie jeść/pić - cierpi klawiatura.

pomijam żart z dwiema myszkami :)

--
Artur