[win7] dziwne zachowanie jumplisty eksploratora

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 16:22:31 MET

Cześć,

Dodałem do jumplisty eksploratora urządzenie sieciowe (NMP - sieciowy
odtwarzacz multimedialny) i teraz nie mogę odpiąć tej pozycji. W
zasadzie to mam teraz przypięte takie 2 identyczne pozycje. Do tego moja
jump lista eksploratora dziwnie działa. Gdy chcę na niej przenieść jakąś
inną pozycję, to nie jest ona upuszczana tam, gdzie zwolnię przycisk
myszy, ale kilka pozycji niżej lub wyżej.

Pomożecie to naprawić?

Dzięki,
Leszek