Re: [Win7] Pasek zadań - scalanie przycisków całkowite ale inne

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 13:00:42 MET

*Animka* pisze:

> O wlaśnie! Jak wyłączyć pamięć podręczną miniaturek w Win7? CCleaner
> przed każdym zamykaniem kompuyrta usuwa mi tego, czyli śmieci - multum.

Znajdź w rejestrze klucz
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
i dodaj do niego nową wartość DWORD o nazwie NoThumbnailCache i danej
ustawionej na 1
http://www.sevenforums.com/tutorials/10794-thumbnail-cache-enable-disable.html

Ale lepiej po pierwsze nie wyłączać cache'u miniaturek w Eksploratorze a
po drugie usuwać okazyjnie a nie co chwilę. Bo zaraz może się okazać, że
nie działa podgląd plików graficznych w Eksploratorze a jak już działa to
miniaturki ładują się bardzo powoli :-).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]