Re: [Win7] Pasek zadań - scalanie przycisków całkowite ale inne

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 00:48:46 MET

Dnia 22-02-2010 o 00:10:30 Maciek - Wally <kolul@o2.pl> napisał(a):

> Właśnie natrafiłem na taki artykuł:
>
> http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Sztuczki_i_porady_do_Windows_7_na_lepsza_prace-2691/strona/8373.html
> Jeszcze tego nie wypróbowałem, ale to chyba to o co Ci chodziło ;)

Genialne. Robi prawie wszystko co bym chciał ;)

Np można mieć przypięte programy a mimo to nie grupują się. Tylko że
właściwie to już nie jest przypięcie programów a taki pasek szybkiego
uruchamiania, bo po odpaleniu jakiegoś programu zawsze wywala drugi guzik.
Odpada.

Ale jest inna opcja co mimo że grupuje to po kliknięciu na taki zgrupowany
przycisk po prostu otwiera okna, i to jest to. W dalszym ciągu można też
sobie podświetlać miniatury okien i wybierać. Ale też nie trzeba nawet
robić podglądu, tylko klikać tyle razy na zgrupowany przycisk aż otwarte
okno będzie tym jakie nas interesuje. I to jest to.

I już Bosko by było gdyby można prawym kliknąć na zgrupowany i tym
sposobem zminimalizować wszystkie, ale mogę sobie środkowy przypisać w
ustawieniach Logitech. Ponadto można zminimalizować te wszystkie
zgrupowane okna poprzez menu kontekstowe, jest możliwość ustawienia
starego :)

Mam nadzieję że nie napisałem zawile. Polecam sofcik :)

Dzięęęęki.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?