Re: W jakim pliku Outlook Expres trzyma ustawienia kont ?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 22:39:12 MET

artiun <artiun@spam.wp.pl> napisał(a):
> Tu przepraszam - Piotr napisał, że są w HKEY_USERS, ja z pośpiechu
> napisałem HCU, Ty zinterpretowałeś HKCU :)
> W HKEY_USERS - nie są i nie mogą być.

HCU to to samo co HKCU :)
HKEY_USERS przechowuje klucze użytkowników. Jeden z nich jest podmapowany
jako H(K)CU. Więc wszystkie te odpowiedzi są dobre :)

> Ok. Inaczej
> Hasło jest w kluczu
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Account Manager\Accounts
> z tym numerkiem na końcu.
> Algorytm jest opisany (nie schematyzowany) na
> http://www.passcape.com/outlook_passwords
> Przeczytaj całość, a to o czym piszę jest podane w części o tytule:
> Techniques for Storing E-mail Account Passwords

Strona poświęcona jest Outlookowi. O Outlook Express napisali tylko tyle, że
korzysta z master key.

> Dlaczego musi być tu gdzie podałem, dlatego że jedno z rozwiązań
> (unikalne pod tym względem), dla jego rozkodowania potrzebuje jedynie
> pliku ntuser.dat. Jeśli nie wierzysz, sprawdź. Przy okazji prościej
> będzie podpiąć sobie jakąś kopię ntuser.dat pod rejest i zobaczyć co
> tam jest (a czego nie ma :) ).

Nie mówię, że nie wierzę. Tylko po prostu nie udało mi się jeszcze
rozkodować mając sam plik ntuser.dat. Od jakiegoś czau udostępniam z resztą
swój plik pod adresem http://grzegorz.net/NTUSER.DAT więc jak ktoś rozkoduje
to będę wdzięczny za opis :)

--
Grzegorz Niemirowski