Re: Dziwne problemy z aktywacją WinXP

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 18:11:12 MET

Obszedłem problem, choć nie bez perypetii.

Po prostu zainstalowałem jeszcze raz, podając całkiem inny klucz (z innego
kompa). Windows uruchomił się normalnie, z informacją o 30 dniach na aktywację.
**** Następnie system automatycznie zainstalowal sobie kilkadziesiat łatek ****,
ale SP2 to już nie. Wtedy użyłem programiku do zmiany klucza seryjnego. Po
restarcie od razu zawył o konieczność natychmiastowej aktywacji. Tym razem
jednak było inaczej - aktywacja przez net powiodła się. Ale... Po kolejnym
restarcie system znów zażądał aktywacji, a po przejsciu do okna aktywacji
stwierdził że już jest aktywowany więc nic nie zrobi. I tak w kółko - błędne
koło. System jednoczesnie twierdził, że wymaga aktywacji i że jest aktywowany. I
dupa.

No to powtórzyłem całość jeszcze raz, od zera, tym razem bez instalowania
żadnych łatek. Podmieniłem klucz. Aktywowałem. I system wstał i działa
normalnie. Następnie dało się spokojnie zainstalować SP2 i SP3.

Tak więc chyba jest OK.

Pozdrawiam,

latet