Re: Jak zainstalowac WinXP w kompie na plycie z chipsetem VIA?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 12:48:05 MET

> To dosyć średnie rozwiązanie. Masz jeszcze jeden progs do odpalenia przy
> starcie , w efekcie czekasz i czekasz aż komp dojdzie :)

Fakt. Tymczasowo pomogło, ale uciążliwe jest to, że wyskakuje okienko po starcie
systemu i trzeba odczekać 5 sek,. aby dało się zamknąć. Zresztą nie wiem czy to
jest jedyne ograniczenie wersji niezarejestrowanej? Jeśli tak to i tak pół
biedy, gorzej jak po jakimś czasie w ogóle przestanie działać.

> Na pewno jeszcze
> nie wszystkie sterowniki sprawdzone

Na pewno nie wszystkie. Ale sporo wersji Catalystów już sprawdziłem.
Polecasz coś konkretnego?

> a poza tym, karty na AGP tej klasy sa
> śmiesznie tanie na Allegro

Może nie śmiesznie, ale dość tanie. Tańsze niż rejestracja PowerStripa, to fakt.
Tylko że jest problem, że kupując w ciemno, mogę trafić z deszczu pod rynnę i
mieć taki sam problem na innej karcie, albo inne, jeszcze dziwniejsze problemy
:)

latet