Re: Synchronizacja czasu w XP

Autor: Maxi <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 12:34:29 MET

Ciebie

> 1) Pojawia się ona po jakimś czasie często, nie od razu po
>    otwarciu okna.
>
> 2) Musi być uruchomiona usługa "Czas systemu Windows" czy
>    jakoś tak.
>
> 3) IIRC komputer nie może być w domenie.

hihii, no właśnie jest w domenie...
Usługa uruchomiona. A na zakładkę nie znalazłem sposobu-nie mam jej! A jaki
sposób jest the best na synchro w domenie? Bo administrator robi jajca i moje
4 kompy synchronizuje ze złym czasem. Ja ustawiam dokładny, a już po chwili
mam 2 minuty do tyłu. Muszę to sam załatwić przy Waszej pomocy. Pozdrawiam