Re: Win7 - różnice w sterownikach między wersjami

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 10:38:09 MET

W dniu 2010-02-16 09:11, Radosław Sokół pisze:
> Taką funkcjonalność zazwyczaj dają programy dołączone do pa-
> kietów sterowników producenta chipsetu. Sam system chyba nie
> ma nic w tym stylu.
Szkoda, bo mój chipset jest stary i raczej nie doczeka się sterowników
pod Windows 7 udostępnianych przez producenta. Z drugiej strony nie
wiem, czy np. soft do zarządzania macierzami ze sterowników do Visty
dogada się ze sterownikami dołączonymi do Windows przez Microsoft. Z
trzeciej strony to są zapewne te sterowniki z Visty :-)

> Szczególnie, że te RAIDy realizowane przez
> scalaki Intela i nVidii to takie pseudo-macierze :)
Wiem, ale do RAID1 chyba lepszy rydz niż nic :-)

--
Pozdrawiam
Maciek